7 Eylül 2016 Çarşamba

Vicdan sezidir, sızlarda

Asılmalı mı gökyüzü.
Yıllardır döküyordu oysa sularını üzerimize.
Şimdi bir sorun var, yağmıyor.
Sormadık niye böyle oldu diye.
Bizi kandırdı diye düşünüyoruz, aklımızda sadece son hali.
Hayatta mı bunun gibi..
Yapılan iyiliklerin sayısı değil, son yapılan mühimdir ya.
En son yapılan zor gelmişse insana, kötüsündür..
Gülmemek gerekiyor bence.
İyilikler sahipsiz kalıyor sokaklarda.
Ellerim en sıkı kendi elimi tutabiliyor.
Vicdanım da olmasa benden adam akıllı kötü olurdu.
Sesim gürdür, bağırabilirim acizliğe.
Ama yapamıyorum.
Acizlik vicdanıma dokunuyor.
İştahsız bırakıyor beni.
Düşündükçe batırıyorum gemileri.
Birkaç can simidi atmazsam ben boğuluyorum.
Kasisler çok ya ömrümde.
Dönülmezliğe giden yolları son dakika da fark ediyorum.
Her defasında boğamıyorum vicdanımı, ölemiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder